بزرگ ترین مرکز تخصصی فروش انکودر

  • ۰
  • ۰

انکودر افزایشی Programmable Incremental Encoder قابل برنامه ریزی چیست؟

انواع انکودر افزایشی غیر قابل برنامه ریزی فقط می توانند در کارخانه با توجه به مشخصات درخواستی مشتری پیکربندی شوند. با این حال، اگر کاربرد برنامه تغییر کند، با انکودر افزایشی قابل برنامه ریزی programmable) ( incremental encoder ، تنظیم برخی ویژگی های کلیدی بسیار ساده است.

سرعت انتقال اطلاعات در انکودر افزایشی خیلی بیشتر از اکثر انکودرهای مطلق می باشد. بنابراین این محصولات دارای تاخیر بسیار کم هستند واین مورد استفاده آنها را برای نظارت و کنترل موقعیت و اندازه گیری دقیق و به صورت آنی ، بالا می برد.

جهت خرید انکودر افزایشی با ما تماس بگیرید.

021-33993009

انکودر قابل برنامه ریزی با سایز هالو 15
انکودر افزایشی
itd40b10 انکودر
کاربرد انکودر
انکودر چیست
فیلتر هارمونیک

علاوه بر ردیابی موقعیت، انواع انکودر افزایشی اغلب برای تعیین سرعت استفاده می شوند. موقعیت در ارتباط با نقطه شروع می تواند با شمارش تعداد پالس ها محاسبه شود و سرعت را می توان با تقسیم تعداد پالس ها با فاصله زمانی اندازه گیری شده بازیابی کرد.

برنامه نویسی انکودرهای اینکریمنتال یا افزایشی برای توزیع کنندگان، سیستم های انتگرال گیری یا سازندگان ماشین بسیار مهم است زیرا به آنها کمک می کند که موجودی ها را کاهش دهند. در حال حاضر، آنها می توانند یک سهام نسبتا کوچک از مدل های استاندارد داشته باشند و آنها را برای کاربردهای خاص بر اساس نیاز تنظیم کنند.

  • ۰۱/۰۱/۱۵
  • پیمان مقدم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی